SÖYLÜYORUM

SÖYLÜYORUM

haydi durmayın boşaltın mermilerinizi
ozanların yüreklerine
eğer düzelecekse memleketin şu hali
eğer düzelecekse şu başıbozuk iktisat
– destur verin ozanlar,
en azından ben hazırım vurulmaya
yeter ki parmaklarınız titremesin

tabancanın hakarete tahammülü yoktur.

haydi durmayın boşaltın mermilerinizi
yazarların yüreklerine
eğer kalkacaksa şu içli-dışlı sömürü
şu insanın insana kulluğu
– destur verin yazarlar,
en azından ben hazırım vurulmaya
yeter ki kara çıkmasın yüzünüz
yeter ki, hata etmişiz, demeyin sonra

emeğe karşı işlenen suçlarda af yoktur.

haydi durmayın boşaltın mermilerinizi
devrimcilerin yüreklerine
söylemekse, işte söylüyorum
bu kafayla değil vatanı
kendinizi bile kurtaramazsınız, çünkü
bir polis-devletiyle
bir yurtsever arasındaki
uzlaşmaz çelişkidir özgürlük

günü gelince vatan hainlerine
darağacından başka özel mülkiyet yoktur.

Aytunç Altindal

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

