Utansınlar

Utansınlar,

”Oyları sisteme girmek için yardıma ihtiyacımız var” diye çağrı yapıldığında bilgisayarını yanına alarak genel merkeze gelip ‘Hadi geldik, ne yapıyoruz şimdi?” diyen binlerce genci olmadığı için.
(devirdaimle beraber yaklaşık 6000 kişi!)

Utansınlar,

”Bilgisayarımız yok eve dönecek yol paramız da yok ama oturur sabaha kadar biz okuruz onlar yazar” diye işi geyiğe vurarak güleryüzle çalışan gençleri hiç olmadığı için.

Utansınlar,

Çocuklar acıkmıştır, belki partinin imkanları yetmez diye ellerinde pasta börekle gecenin bi yarısı genel merkezi basan teyzeleri olmadığı için.

Utansınlar,

”İhtiyacınız var mı” diye sormadan mekanlarından yemek, içecek, plastik tabak, bardak getiren esnafı olmadığı için.
(İçecek derken bira kutuları da grup seks aktiviteleri de yine yoktu. Biz peşinen söyleyelim de!)

Utansınlar,

‘Çok kalabalık var anca 1000 kişi aynı anda çalışabiliyor, numaranızı yazdırın gece geç de olsa arar yardımızını isteriz” dediğimizde numaralarını vermelerine rağmen onları yalnız bırakmayan gönüllüleri olmadığı için.

Utansınlar,

Gece saat 04.00’da bile genel merkez telefonlarını arayıp ”Bizi aramadınız, bekliyoruz. Sıra gelmedi mi hala bize? E o zaman bizde okullara gidip sandıkları bekleyim. Birşey olursa arayın mutlaka ha!” diye soran aslanları olmadığı için.

Utansınlar,

Yetkililer ”3 saatte bir vardiya değiştirip yorulanları evlerine yollayıp bekleyenlerle devam etmeyi, eve dönüş için araç organize etmemiz lazım” diye tartışırken kulak misafiri olan ve ”Biz arabası olanlar aramızda organize olduk 7 kişiyiz, çocukları tek tek evlerine dağıtırız siz dert etmeyin diye amcaları olmadığı için.

Utansınlar,

”Sen yetkili bi abiye benziyorsun. Nedir şimdi durumlar ehe ehe” diye yorgunluğunu geyiğe vuran fırlamaları olmadığı için.

Utansınlar,

”Arkadaşlar sıkılmıyor musunuz ya, bi şarkı falan açsa ya biri” dendiğinde ”Hocam Ankara’yı geri alalım kopacaz biz burayı sen dur” diyen üçyüz-beşyüzcüleri olmaduğı için.

Utansınlar,

”Yoruldun, veri girişi yapıyorsun dikkat önemli, hadi sen kalk dinlen biraz” diye uyarıldığında ısrarla yerini bırakmayıp ”Ben bi kahve çakayım 3 saat daha giderim Abi, öğrenci adamız be ya” diyen gençleri olmadığı için.

Utansınlar,

Genel Merkez’in temizlik görevlilerinin elinden ”Abla sen çok yoruldun” diyerek süpürge, çöp torbasını alıp Gezi’deki gibi kendi çöpünü kendi toplayan adam gibi adamları(!) olmadığı için.

UTANSINLAR..

BİR HIRSIZ NE KADAR UTANABİLİRSE O KADAR UTANSINLAR…

Reklamlar

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Yanıt Bırakın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s