Büyüğümüz Nikola Kamuran TESLA nın vecizeleri

Nikola TESLA

  • Para, insanların ona verdiği değere gerçekte sahip değildir. Benim bütün paramdeneylere yatırılmıştır. Bunlar ile yeni keşiflerde bulunup insanoğlunun

    yaşamını biraz daha kolaylaştırılmasını sağlıyorum.

  • Hepimizin hareketlerimizi yönetecek ve doygunluğa ulaşmamızı sağlayacak bir idealiolmalı. Ancak bu ideal maddi bir şey değildir ! Maddeselliğimizi aşmamızı

    sağladığı müddetçe bu; inanç, sanat ya da bilim olabilir.

  • İnsanın, onu başarıya götürecek icatlar yapması kadar heyecan verici bir duygu yoktur.Bu heyecan insana yemek yemeyi, uyumayı, arkadaşları, aşkı, her şeyi unutturur.
  • Benim beynim sadece bir alıcı ! Antenlerim açık. Evrende bilgi, güç ve ilhamaldığımız bir merkez / çekirdek vardır. Hanüz bu merkezin sırlarını açığa

    çıkaramadım fakat onun var olduğunu biliyorum.

  • Her şey içinden, en çok kitapları sevdim.
  • İcat, yaratıcı insan beyninin en önemli ürünüdür.
  • Hayat çözümü olmayan bir denklemdir ve çoğu değişken bilinmez ama bazı bilinenfaktörler de vardır.
  • Yanlız olun, icatın sırrı budur. Yalnız olun, fikirlerin bulunduğu zaman budur.
  • Bilim insanı hemen sonuca varmak için uğraşmaz. Gelişmiş fikirlerinin hemen kabulgörmesini beklemez. O, tohum eken işçi gibidir; gelecek için çalışır. Görevi,

    kendisinden sonra gelecek olanlar için bir temel kurmak ve onlara ilerlenecek

    yolu göstermektir.

  • Bırakın gelecek doğruları söylesin ve herkesi elde ettiği başarılara göredeğerlendirsin. Şimdiki zaman onların, ama uğruna çok çalıştığım gelecek benim

    olsun.

Yazıya Hazırlayan: Fatma BELGİN

 

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

