Fettoşçu polislerin iç yüzü

Şimdi size gerçek tanıklardan bir haşhaşi olayı anlatacağım…

Bana bu sabah bir kardeşim mesaj attı. İstanbul Kartalda yaşayan esnaflık yapan bir kardeşim El Kaide davasından malum çete tarafından hüküm giydirilmiş biri şimdi temyize başvurmuş, bekliyor…

Hatırlarsınız değil mi bir dönem faili meçhul çeçen konutanların şehit olayları vardı. Bunlarda biri de 2008 de öldürülen çeçen komutanlardan İslam Canibekov’a dayanıyor.

Bu kardeşim onunla dostluk kuran biri ve İslam canibekov şehit edilince cenazesine katılmış ve cenazede polis tarafından çekilen fotoğraflarla da kardeşimize El kaideci damgası vurulup dava açılmış. Buraya dikkat bu operasyonu yapan geçenlerde gözaltına atılan papalel polis müdürü Ömer Köse.

Düşüne biliyor musunuz bu çeçen komutanlarının katilleri bulunacağına onun cenazesine katılanları dahi içeri atan bir örgüt; Paralel yapı!

Şimdi bu çeçen cinayetlerinin arkasında ki ekibi anladınız mı?

Ve kardeşimiz bana gönderdiği Ömer Köseyle arasında geçen bir diyaloğu da yazmış

Abi, size ufak bir anımı anlatayım bu paralelciler hakkında beni 2008 Elkaide terör örgütü altında aldılar. Terörle mücadele eski müdürü Ömer Köse bana şunu söyledi “sizinle aynı Allaha tapmıyoruz” bende “sen kime tapıyorsun” dedim “bizim taptığımız varlık gizli” dedi aslında ben o zamandan biliyordum bu işte bir iş var diye bu operasyonları Amerika’yla anlaşmalı olan Gülen le beraber yaptıklarını anlamıştım ve Ömer Köse’ye şunu söyledim “bak Allah’ın dinine savaş açıyorsunuz masum insanları içeri tıkıyorsunuz yani sizin cemaatten olmayanları aklınızca kafir görüyorsunuz ama şunu unutma ben 7 gündür 7 kat alta (nezaret) nasıl yattıysam o Allah ki senide bu 7 kat yerin dibinde açlıkla imtihan etsin belki iman eder biz masum insanlara bir daha ceza verdirmezsin!” şimdi bakın 7 kat altta kendileri var paralelin polislerin şerefsizler şimdi cevşen okuyun bakim Allah ayetinde şöyle buyuruyor “biz onları hiç ummadıkları yerde rezil ederiz” İnşallah bu paralelciler ve aileleri bizim çektiğimizin Allah 100 katını onlara çektirsin, amin

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

