elçiliklere BORDO BERELİ mi lazım?

büyükelçiliklerde nöbet tutmak bordoların işi değil , normal komando timleri gönderseler de olur. Ama kağıt üstünde eğitilmemiş yani gerçekten eğitilmiş bir komando timi olsun….Orduya minumum 20 yıl hizmet edecek astsubayları yetiştiren astsubay sınıf okulunda yakın dövüş eğitimi BİR KEZ BİLE YAPILMADIĞI halde KKK denetlemesinden geçer not verildi , pentatlon ve eşli hareketler haftada 3 defa olmasına rağmen koskoca yılda 2-3 kez yapıldı , adamlar G3 ve tabanca kullanmasını bilmeden rütbeleri taktılar , denetlemede 3,5 km lik koşuda döküldüler , subaycıklar jeepe binerek bitrebildiler ( hile yaptılar , bir baktım ortalıkta bir asteğmenler kalmış , subaylar nere gitti yahu deyip durdum bir öğrendim, bizim boş subaylar, ağaçların arasında jeepe binmişler topluca ve bitiş yerine yakın yerde inmişler, utanmaz arlanmazlar , bunların arasında daha 21 yaşında subay temel kurs bl.de sözde eğitim gören gencecik harbiyeden yeni mezun teğmenleri de var haaa ) …daha yazacak çok şey var , eğitim defterinde yazanların %80 ni yalandır , bunun yalan olduğunu tüm subaycıklar biliyor ama hiç kimseden ses yok….Bunları gün-tarih-isim vererek genelkurmaya da ilettim ama s…lerine takmıyorlar hala boş boş adam yetiştirmeye , eğitim defterlerine yapılmamış eğitimleri yapılmış gibi göstererek yazmaya devam ediyorlar. TSK da iflas etmiş olan dandik DENETLEME SİSTEMİ değişmedikçe o brövelerin ANLAMI SADECE BOŞLUK OLACAKTIR. Recep Bey , POH doğudan çekilirse de onları öve öve çekerler , yani asker gibi rencide etmezler , adamlar esirlerin arasında 36 tane POH olduğunu tek bir kez bile dile getirmediler POH ün prestiji zarar görmesin diye çünkü askeri savaşmasını bilmeyen , beceriksiz konumuna sokan onların kazandığı müthiş prestij oldu. O yüzden PÖH ün prestijine dokundurtmazlar. Ne zaman terörde hareketlenme olsa ” genelkurmay başkanı PÖH den yardım istedi ” manşetleri otomatik gazetelerde atılıyor

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Yanıt Bırakın

