hOCAMIZ AIBERG İÇİN YAZILMIŞ BİR ŞARKI

Emeği geçenlere teşekkür
Selam bende yarası olanlar
Hesabı kapatıyorum burada
Ve yola çıkıyorum geride kalanlarla

Ucuz duygunun cilalısı olmadım
Sıfırdan kural uydurdum bu oyuna (OVERWRITE)
Koca çöplükte bi şarkı tutturdum
Ama yenilmedim gelmedim oyuna (HERŞEYE RAĞMEN MAZLUMUN YANINDA OLMA)

Çekilin yoldan geliyor kaptan
Bak yine neler söylüyor zaman
Uslanmıştım buzlanmıştım akıllanmıştım
Yalan

Kaçılın yoldan kaçıyor kaptan
Bak yine neler söylüyor zaman
Unuttum da uyuttum da güzelleştim de
Aman

Önceki hayattan kalma gibiyim

Sanki hala başım dönüyor
Paçamı bırakın da gideyim
Herkes beni bir şey sanıyor (TEVAZU DEEP OLMA)

Ah kaçılın yoldan kaçıyor kaptan
Bak yine neler söylüyor zaman
Ağladım da ağlattım da güzelleştim ben
Aman

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

