Eroinli simit tehlikesi

SEVGİLİ ARKADAŞLAR
GEÇEN AKŞAM ELİM TUT DERNEĞİ’NİN TOPLANTISINDA ÇOCUKLARA YÖNELİK BİR OLAY ANLATILDI. EMİN OLUN BEN YAKALASAM O ADAMI ÖLDÜRESİYE DÖVERDİM. HELE ÇOCUĞUMA SATSAYDI. NEYSE OLAY ŞUDUR: TİYATROCU BİR ARKADAŞ POLİS ARKADAŞINI GÖRÜYOR. BİR OKULUN ÖNÜNDE. ARKADAŞI BİRDEN YANINDAN HIZLA GEÇİP SİMİTÇİYE SALDIRIP ADAMI YERE YATIRIYOR KELEPÇELİYOR. BEN DİYOR NE YAPIYORSUN O GARİBAN SİMİTÇİ DERKEN, BANA SONRA KONUŞALIM BEN SENİ ARARIM DİYOR.
DERKEN SİVİL EKİPLER GELİYOR. SİMİTÇİ VE SİMİTLER TOPLANIP GÖTÜRÜLÜYOR. AKŞAM ARKADAŞI ARIYOR DİYOR Kİ:
KUSURA BAKMA OPERASYONDAYDIK. O SİMİTÇİ SİMİTLERE EROİN AŞILAMIŞTI. ÇOCUKLARI ZEHİRLİYORDU. ONU SUÇÜSTÜ YAPARAK YAKALADIK” DİYEREK GERÇEĞİ AÇIKLIYOR.
O YÜZDEN İLKOKULDA OKUYAN ÇOCUKLARINIZDA BİR FARKLILIK
GÖRÜRSENİZ. DİKKAT EDİN….O YÜZDEN BELEDİYELER OKUL ÖNLERİNDE SEYYAR SATICI OLMASINI YASAKLIYOR….

Ali BEKTAN

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Yanıt Bırakın

