BİLİMSEL BOYUTTA VE KURAN-I KERİM IŞIĞINDA METAFİZİK VARLIK OLAN CİNLERİN TANIMI VE YAPISI

BİR EBU-HUKEMA ES-SUFİ ARAŞTIRMASI VE EMEĞİDİR…
Cinlere Dair !
Cinn kavramı arapça ” c-n-n ” kökünden gelir ve ”gözle görülmeyen” anlamındadır!
Cinler, meleklerden sonra ve insanlardan önce yaratılmiş iradeli varlıklardır! İçlerinde kafirleri ve müminleri bulunmaktadır.Kafir olanlarına ”şeytan” denir!Onlarda bizler gibi yer içer, evlenir ve ürerler.
Cinlerin Yapısı!
Araf-12:
Beni ateş’den onu çamurdan yarattın!
Sad-76:
İblis dedi ki:Ben Adem’den/ İnsan’dan daha hayırlıyım.Beni ateş’den onu ise çamurdan yarattın!
Cinler yalın ateş’den yaratılmışlardır! Ateş ile neye işaret edilmektedir?
Ateş aslında bir ”oksidasyon” olayıdır! Peki, ”oksidasyon” nedir?
Vikipediya’ya göre Oksidasyon:” Oksidasyon ya da yükseltgenme, ELEKTRONların bir atom ya da molekülden ayrılmasını sağlayan kimyasal tepkimedir.”
Ateş ile ”Elektronlara” işaret edilmektedir! Kur’an’ın indiği devirde araplar elektronların ne olduğunu bilmiyordu! Zaten ”elektron” 1874 yılında keşf edilmiştir!
Allah önce fotonları (ışık parçacıklarını) yaratmıştır.Fotonlardan melekleri halk etmiştir! Bu aşamada elektronlar, yani cinler henüz yoktu!
Fotonlar biraraya gelip elektronları meydana getirmiştir.Elektronların meydana gelmesiyle cinler halk edilmiştir.Elektronları meydana getiren Fotonlardır.Yani, cinlerde dolaylı yoldan meleklerden var edilmiştir!Bu aşamada atomlar henüz yoktu!
Tekamül devam etmiş, elektronlarda atomları meydana getirmiştir.İnsan da atomlardan halk edilmiştir.Atomlar, elektronlardan, elektronlarda fotonlardan halk edilmiştir.Yani, herşeyin özünde fotonlar(melekler) vardır! Evren fotonlar (melekler) tarafından meydana gelmiştir!
İblis Hz.Ademe secde etmemiş ve bunu şu gerekçeye dayandırmıştır:Ben ondan hayırlıyım, çünkü beni ateş’den onu ise çamurdan yarattın!
Bu ayet genellikle yanlış anlaşılır! Bu sözle ”ben ondan daha çok hayır işler, daha çok sevap kazanır, daha çok zikrederim” anlamı kast edilmemektedir!
Dikkat edilirse ”ben ondan daha hayırlıyım” sözü ardından İblis lafı hemen kendi yaratılışına getirmektedir! Yani üstünlüğünü yapısına dayandırmaktadır! ”Ateş çamurdan üstündür”, demeye getirmektedir!
Ben ondan ”hayırlıyım” demek, yapım gereği ondan daha çok ”muhayyerim” demektir!
Diğer tabirle, ”elektronlar atomlardan daha muhayyerdir” demek istemiştir!
Muhayyer ne demektir?İhtiyar kelimesi de aynı kökten gelir.
Ben daha ”muhayyerim” demek, daha çok hür ve özgürüm, daha seçenekliyim, daha fazla imkanlarım var, daha serbestim, daha bağımsızım demektir!
Bu sözle elektronların atomlara nazaran üstünlüğüne dikkat çekmektedir! ”Elektronlar atomlardan daha muhayyerdir” demeye getirmektedir! Elektronlar atomları yener, demeye getirmektedir! Elektronlar atomlara nüfuz edip onları manipule edebilir, demeye getirmektedir!
Elektronlar atomlara nazaran daha avantajlıdır, demeye getirmektedir!Atomlar yavaş ve hantaldır, elektronlarla boy yarıştıramazlar, demeye getirmektedir!
Elektronlar atomları saptırabilir, parmağında oynatabilir, demeye getirmektedir.
Cinleri görmek mümkün müdür?!
Cinler çıplak gözle görülemezler! Efendimiz dahi cinleri görememiştir!Cinlerin yaptıkları kendisine ”vahiy” ile bildirilmiştir!
Cinn-1:
De ki: “Bana gerçekten şu VAHYOLUNDU: Cinlerden bir grup dinleyip de şöyle demişler: -Doğrusu biz, (büyük) hayranlık uyandıran bir Kur’an dinledik”
Efendimiz, ”ben cinleri gördüm” veya ”ben cinleri işittim/ dinledim” dememiş, ”bana onların hali vahyolunuyor” demiştir!
Eğer cinleri görmeye layık birisi varsa o da Efendimizdir.Hatemü’l Enbiya olmasına rağmen cinleri görememiştir!
Cinlerin görülmemesi hikmete daha uygundur! Cinleri görebildiğimizi biran için hayal edelim:Göz ve kulaklarımız sürekli onlara takılırdı ve düzenimiz bozulurdu.Hiç birşeye konsantra olamazdık.Etrafımızdaki cinleri gördüğümüz için hiç bir yerde rahat edemezdik.İmtihan ve sınavın da bir anlamı kalmazdı.Görülen şeytanlar insanları saptırma konusunda başarılı olamazlardı!
Cinler ile Nasıl İletişime Geçilir?
Aslında gören göz değil beyindir! Gözler 400nm ile 700 nm arası dalga boylarını ancak görebilir.Işık, gözdeki retina tabakasına çarpıp orda bir sinyal meydana getirir. Bu sinyal beyne ulaşır.Görme olayı beyinde meydana gelir!
Gözlerin cinleri görmesi teknik açıdan mümkün değildir.Gözün yapısı buna mani olmaktdır.Örneğin görmediğimiz daha nice dalgalar vardır.Mikrodalgalar, Radyasyon, X-Ray ve Radyo dalgaları vs.
Gözün görebildiği sadece küçük bir kesittir!
Ben cinleri görebiliyorum diyen, onları gözleriyle değil beyniyle görüyordur!
Cin (elektron), beyindeki görme merkezini stimule edip görüntüler meydana getirebilir.Beynin görme ve duyma merkezleri vardır.Cin (elektron), beyindeki bu merkezleri stimule edip bilgi aktarabilir.
Ancak bunun gerçekleşebilmesi için beyin cinne devredilmelidir.Beynin kontrolü cinne verilmelidir.Cinlenmek zorunda kalınmalıdır.
Cin beyne girmeden bu bilgileri aktaramaz!Cin (elektron) beyne girip gerekli nöronları aktive etmeden iletişim meydana gelmez.
Bu yolla metafizik istihbarat gerçekleşmektedir! Cinler üstün özellikleriye bilgi toplayıp bunu beyne intikal ettirmektedir!

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

