CHP İstanbul Milletvekili Umut Oran hukuk savaşı başlattı.

Tayyip Erdoğan’ın ‪‎suikast‬ savlarıyla ilgili sözleri üzerine Umut Oran: “Böyle bir iddiası varsa başsavcının Erdoğan’ı mutlaka tanık olarak dinlemesi lazım. Aksi takdirde bir kamu görevlisi bilip de yetkili mercilere vermiyorsa suçtur” dedi.
Ben Atatürkçüyüm, laikim, cumhuriyetçiyim, demokratım, altı ok ideolojisine sonuna kadar bağlı bir insanım. Evrensel sosyaldemokrat değerlere bağlıyım, Sosyalist Enternasyonal’in genel başkan yardımcısıyım. Her kim olursa olsun bunlar Türkiye Cumhuriyeti’ne karşı tehdit içeriyorsa onun karşısında en büyük mücadeleyi yaparım. ‪#‎Cemaat‬ bu düzene karşı geliyorsa, sonuna kadar karşıyım.
Laik demokratik cumhuriyete karşı olduklarını bilerek hareket ettim. Bugüne kadar da bu düzene karşı olan cemaate hep karşı oldum, karşıyım, ömrüm boyunca da karşı olacağım.
Cemaate yakın olduğunuz eleştirilerini/suçlamalarını nasıl değerlendiriyorsunuz?
Tanışmıyorum, hiç tanımadım. Benimle cemaati aynı cümlenin içine koymaları baltayı taşa vurmaktır. Ben Amerika’da ne cemaatle, ne de cemaata yakın denilen gruplarla görüşmedim.

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Yanıt Bırakın

