Edip Büyükkoca’ya rahmet ve EDOFERON

selam selam sevgideğerim
Edip Büyükkoca’ya rahmet

Seni gıyaben tanıyorum, duydum ama tanışmadım.
Biz bir üçgendik (Seninle dörtgen)
Ben, Edip ve Sacit.
Üçümümüz de prof. olmakla birlikte, kendimizi alanlarımızda çok
aşmıştık.
Sacit Adalı şu an, Anayasa mahkemesinin profesörü ve benim candan
arkadaşım.
Daha doğrusu son miras dostum. (MÜ.den SEÇİLEREK anayasa mah.ne
gitti.)
Bu üçgende ben EN GİZLİ ortaktım. Onun için beni tanıman mümkün
olmadı. Onkolojideki devrim bir ilaç, kuşkusuz yüz trilyon usd gibi
dönen bir sektörde menfaatleri bozabilirdi. Ben saklı kalmak
zorundaydım. Niye mi?
Günde sizi üç kere ABD büyükelçisi özel ABD bayraklı kordiplomatik
plakalı Cadillac’ı ile ziyaret ediyorsa, bunun altında bir bit
yeniği vardır. (Abdullah Gül bile topu topu on kere ziyaret edildi
bugüne kadar…)
Petrolden bile daha önemli bir alandı bu. Benzin koymazsın
otomobiline ama, Kanser isen EDOFERON’suz yaşayamazsın. Tek çaren
üstelik… Diğer kanser ilaçlarının tamamı ise “Ölecek olanın MEZAR
SOYGUNCULUĞU” ama, bilirsiniz ki, Dünya Farmakoloji TEKELİ bundan
nasıl para yiyor :(((((

Edip candaşım bana, Halo uzay teoremiyle gelmişti. “Yahya diye biri
rüyama girdi ve senin adresini söyledi. Ben bu rüyayı unuttum ama,
sabah o adresi kendi el yazımla özelliği olmayan, fakat evimdekilere
hiç benzemeyen bir kağıt parçası üzerine yazılmış olarak buldum.”
demişti.
Onun holoistik uzay projesi üzerine benim Arş’ın 4 direği diye bu
gruba astığım bir Wholegram ve Hollygram grafiği BİREBİR örtüşmüştü.

Ben de o sırada hem ilk altı kitabımı yazmıştım hem de NASA’dan yeni
gelmiştim. (Kitaplarımı 8 günde yazarım, bundan fazla uzarsa
sıkılırım ve o saatte bırakırım. Kitaplarımı dizip yayınlamaları ise
8 haftayı aşar.)

Ona Nasa buluşlarımın tamını verdim. Etoksilat’ı…Yani sözünü
ettiğin deterjanın ana madde formülünü.
O petrol mühendisi olduğundan bunu ilerletti.
Sonra siyah nokta benlerin, aslında IŞINSAL olarak sanki derimize
isabet eden ve endrojen olarak içten gelen bir tür İYİ HUYLU kanser
olduğunu kanıtlamıştım. Onun matematik Holo-ışınsal formüllerini
vermiştim. (Akneson) Ve sayısız hanım, yüzlerinden o noktanın basit
bir krem ile kaybolmasına hayretler etmişlerdi.
İlk yaptığımızı turuncu yuvarlar bir kutuya koymuştuk. İlk
deneğimizin adı da Hatice S. idi. Kronik akneleri yanında iri
benleri de kaybolmuştu.
Bundan başka Edoferon (Yine ışınsaldır ve DNA sarmalının birebir
mikro bükümüdür) ile birlikte çalıştık. HIV sistemi İnterferon’un
tersine bunu kabul ediyordu. Size söylemiştir belki Edoferon
kelimesinin açılımı EDİP’ten çok Edström’ün ED’idir. Diğer
çalışmalarının hiçbirinde ben yer almadım. Onlar ortaklığımıza
girmiyor. Hatta Edoferon’un kobaylarda denenmesi aşamasında ben
yoktum. (Avustralya’da evliydim.)

Günün birinde Edoferon’un SSK (O zamanki adıyla Samatya hastanesi)
hastanelerinde ve daha sonra da Okmeydanı Onkoloji hastanesinde
denendi. Başhekiimn şartı şuydu: “Ancak ölümü kesinlik kazananlar
üzerinde deneyebilirsiniz.”
Tam ümitsiz 56 hastadan 34’ü geri geldi ve yaşama döndü. Bu
inanılmaz yüksek bir yüzde idi.
Prof.Dr.Edip Büyükkoca girişimciydi. Bana telefon ederek, “Bunu
sağlık bakanına ödenek almak için götürüyorum.” dedi ve okeyledim.
Bakan VURAL, o devrin parasıyla bir laboratuar kurmak için gereken
800 milyon lira ödeneği vereceğini söyledi. Ancak 3 şartı vardı:

1. “Bu parayı bakanlar kurulundan geçireceğim, bakanların ödenek
için imzası size 500 milyon TL’ye mal olacak. (Bu muazzam parayı
kabine paylaşacakmış. Kalan 300 milyon ise bize değil, LABORATUARA
veriliyor. Yani emeğinizle sıfır kazanıyorsunuz.

2. “Edoferon patentine ben % 33 ortak olacağım. Aksi halde almanız
gereken patenti verdirtmem.”

3. Laboratuar sizin değildir, BİZE geri iadeyle bırakılacaktır.

Ve de uzun bir anlaşma kağıdı. Bulduğunuz ilaç sizin bile değil,
DEVLETİN oluyor, siz hiçbir hak iddia edemiyorsunuz, dışarıya
satamıyorsunuz. Kâr ise sıfır… Emek karşılığı falan yok.

İmzalamadık elbette… Prof.Dr. Sacit Adalı kendini tutamadı, “Vay
canına çivisi çıkmış DEVLET denen tabutun” diye bakanlıkta bağırdı.
Adalı tanıdığım EN SAKİN insandır. Düşün ki o bile sessiz
koridorlarda vargücüyle bağırdı!

İlacını sırayla Türkiye’deki patent bürolarında, Londra’da ve
Japonya’da sundu.
Ona TÜRK TABİBLERİ “Ziya özel” muamelesi çektiler.
Uğur Dündar’a onu çağırtıp, TV’de rezil etmek için komplolar
kurdular.
Öte yandan o sürekli tehdit almaya başladı. ABD konsolosları ve daha
sonra bizzat büyük elçi onu yoklamaya başladı. Resmen takip
ettiriliyordu.
Endişelerini anlatıp, Türkiye’den Londra’ya kaçtı.
Orada da onu buldular.
Japonya’ya yerleşmeye karar verdi.
İkimiz de BİN pişman olmuştuk. O görünür hedefti, ben ise gizli ve
saklı ortak…
İlacın maliyeti biliyorsun çok yüksek: 450 USD ile bize Japonyadan
gönderilen mikro teknolojili hammaddeyi japonlar giderek 650 $
yaptılar. (Doz başına)
Sonra buna CİF ve FOB farkı ekleyerek 112 dolar da kargo parası
koydular.
(Son dönemde yaptığım Edoferon’lar 650 usd’ye gelmekle birlikte ben
gruba gönderdiklerimden değil emek kârı almayı, 112 dolları bile
yansıtmadım, HEP CEBİMDEN ödedim.
Yani Edoferon beni BATIRAN bir iyilik haline gelmişti.
Çünkü O rahmetli olmuştu.

Birgün milliyet gazetesini okurken şöyle bir başlık gördüm:
“Sırlarıyla birlikte öldü”
Türkiye’nin harika çocuğu en gizemli bilim adamı diye adlandırılan
Prof. Edip Büyükkoca……..
diye başlayan yazılarda onun öldüğünü öğrendim.
Eşi ve küçük yaştaki çocukları onun ölümünü normal karşıladılar.
Ama ben bazı rahmetli ZigZag üyelerinin ya ensülin şokuyla ya en
küçük bir sağlık kontrolünde içeriden öldürüldüklerini biliyordum.
Uzatmayayım, Edip’in kalbinden geçirilen bir hava kabarcığıyla
öldüğünü biliyorum. Ve senin de bilmeni istedim.

O benim yerime ve benim adıma öldü.

Nur içinde yatsın.
Başımız sağolsun Soykan…
Onun o güleç tombul yüzünü çoooook özledim.
Onun Hanif imanını çok özledim.
:(((((((

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

