BÜTÜN ARKADAŞ, DOST VE YOLDAŞLARIN DİKKATİNE !-Halid ÖZKUL

SAYFAM FACEBOOK TARAFINDAN KAPATILMADAN VE BAZI ARKADAŞLIKLARIM SİLİNMEDEN ÖNCE “HANDAN AYDIN” ADLI SOLİST BENİM ARKADAŞ LİSTEMDE İDİ. KENDİSİ ÖNCELERİ AYDINLIKÇI-TURANCILIK İLE SOSYALİZMİ KARIŞTIRSA DA BAZI BİLGİLERİ DOĞRU VERMEYE ÇALIŞTIK. AMA BENİM BAZI KADIN ARKADAŞLARIMDAN BU KİŞİNİN ABUK-SABUK YAZIŞMALARI OLDUĞU BANA BİLDİRİLDİ VE ADININ SİLİNMESİ İSTENDİ. BEN ÖNCELERİ SİLMEDİM AMA BAZI OLAYLARDA MİLLİYETÇİ TAVIRLARI ÜZERİNE İKAZ İÇİN SİLİP, TEKRAR GRUBA ALDIK.
AMA YAKIN DOSTLARIN BİLDİĞİ GİBİ FACEBOOK SAYFAMI ŞİKAYETLER ÜZERİNE (Kİ KİMLERİN ARKADAN VURDUĞU BELLİ OLUYOR) SAYFAMI KAPATTI, BİRÇOK ARKADAŞIM İLE BAĞLANTILARIM KOPTU. O ARA BİR YOLDAŞIM BANA BU KİŞİNİN BENİM HAKKIMDA ABUK-SABUK PROVOKATİF İFTİRALAR KALEME ALIP YAYDIĞINI SÖYLEDİ. BU KİŞİDEN ŞİKAYETÇİ OLAN KADIN YOLDAŞIMIZ EMEKLİ PSİKOLOG OLDUĞU İÇİN ÖNERİLERİNE UYARAK GÖRMEMEZLİKTEN GELDİM. AMA YAPTIĞIM İNCELEME SONUCU GÖRDÜM Kİ BU KİŞİ BENİM LİSTEMDEN ARKADAŞLARI SEÇEREK ARKADAŞLIK KURMAKTA SONRA DA ÖZELDEN VEYA GENELDEN ŞİZOFREN İFTİRALARINI YAZMAKTADIR. İŞİN ASLINI ASTARINI ARAŞTIRMADAN BUNA İNANAN KİŞİLERDE VARDIR MAALESEF.
ŞİZOFRENLER ZEKİ İNSANLARDIR AMA KULLANILMALARI ÇOK KOLAYDIR. SİGARA VE İÇKİ HELE GEÇMİŞTE UYUŞTURUCU GİBİ ALIŞKANLIKLARLA MERKEZİ SİNİR SİSTEMİ TAHRİP OLMUŞ OLANLAR DAHA DA TEHLİKELİDİR. AMA BAZI ARKADAŞLARIN UYGUNSUZ DURUMLARINDA BAZI KİŞİLERİN LİSTELERİNDEN ÇIKARILMASI TEKLİFLERİ GELİR. BEN ÖNCE ALDIRMADIM AMA BAŞIMA GELİNCE BU ŞİKAYETLERİ BANA YAPMIŞ ARKADAŞLARA ŞİMDİ HAK VERİYORUM.
ŞİMDİ ARKADAŞLARIN BENİMLE BU RUH SAĞLIĞI BOZUK KİŞİ ARASINDA SEÇİM YAPMALARINI RİCA EDİYORUM. AÇIKÇA SÖYLEYEYİM BİR HAFTA SONRA BEN ÜZÜLEREK SEÇİM YAPAMAYAN ARKADAŞLARI SİLECEĞİM. BU KONUDA BİLGİSİ OLAN ARKADAŞLARDA BENİM SAYFAMDAN BU KİŞİNİN GERÇEK KİMLİĞİ HAKKINDA AÇIKLAMA YAPARLARSA MEMNUN OLACAĞIM. KENDİNİ ALEVİ OLARAK TANITAN BU KİŞİYİ ESKİŞEHİR’DEN TANIYANLAR YAKINI OLUP RUH SAĞLIĞINI BİLENLER LÜTFEN AÇIKLAMA YAPSINLAR.
BEN 48 YILDIR ONURUMLA DEVRİMCİ SAFLARDA AİLEMİN PARÇALANMASINI GÖZE ALARAK BÜYÜK BİR ÖZVERİ İLE DİZ ÇÖKMEDEN MÜCADELE EDİYORUM BÖYLE KARANLIK OYUNLARIN TUZAĞINA DÜŞMEM. FAŞİSTLERDEN DAHA TEHLİKELİ İÇİMİZE SIZDIRILAN BÖYLE RUH HASTALARINI TEMİZLEMEK ZORUNDAYIZ. DEVRİMCİ SAYGI VE SELAMLARIMLA…

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

