Sümer TİLMAÇ Meselesi

Bu sanal alem insanları sazanlaştırıyor. Semih Dinç yoldaşım haklı olarak bir eleştiriyi paylaşmış. ben de paylaşıyorum. haberleri dinlemeyen. gazete okumayan. insanlar olduk. önemli istihbari ipuçlarını kaçırıp aktüalite denen burjuva narkozunun etkisinde kalıyoruz. kalmamak zorundayız. devrimci saygı ve selamlarımla…
SEMİH DİNÇ: Bilgi olsun diye../ ” DOSTA DÜŞMANA MESAJIMDIR!
Sümer Tilmaç ölmüş!.. Sedat Peker denilen kişinin düğününde vefat eden,
TÜSAK’ı benimseyen, devlet ödenekli sanat kurumları kapatılsın diyen bu adamı “MESLEkTAŞ” filan kabul etmiyorum!!! Ardından ağıt yakmıyorum!.. Rahmet okumuyorum!.. Bu seçimin ardından, bu kadar dünyadan bihaber bir kitlenin olduğuna da inanmakta zorlanıyorum!… YUH!!!. En azından birkaç yıldır “Destan yazan” polisi alkışlayan Sümer Tilmaç’ı göremeyecek kadar kör mü bu halk?..
***RAGIP YAVUZ****(İstanbul Şehir Tiyatrolarında, Yönetmen)** ”

Sedat Peker kimdir? Ülkücü bozkurtlardan 1980 öncesi NATO-Stay Behind Ergenekon’un “reis”lerinden Abdullah Çatlı’nın elemanlarından. Daha sonra mafia babası. en son Gazi mahallesine uyuşturucu pazarlama savaşında öldürülen Cepheli yüzünden Cephe ile kavgalı olan. Düzmece Ergenekon davasında parlatılan faşist mafia babası…

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Bir Cevap Yazın

