NATO Stay Behid Ergenekon çetesinin bordrolu ve gönüllü ajanlarına karşı savaşa devam edeceğiz…..

1970 yılında Türkiye İşçi Partisi’nin genç bir üyesi olarak Filistin El-Feth üyesi olarak silahlı mücadeleye katıldım. 1970 Eylül’ünde THKP-C üyesi olarak mücadelemi sürdürdüm. Mayıs 1972’de THKP-C MK kararı ile yurtdışına çıktım. Gülten Çayan’-Paris Grubuna katıldım…Sonra buna FHKC-OG işbirliği eklendi. 1981 Ocak ayında gözaltına alındığımda devrimci hareketin faşist devlet tarafından nasıl ele geçirilip yönetildiği şüphelerim çoğaldı. Devrimci Kemalist Em.Kur.Yar. Talat Turhan ufkumuzu genişletti. 1990’ların başında NATO-Stay Behind Ergenekon örgütlenmesini adlandırdım. Türkiye devrimci yazımında KONTRA kavramı gibi birçok askeri stratejik kavramı kullandım ve yaygınlaştırılmasına ön ayak oldum. 1987’den itibaren Devrimci İstihbarat konusunda epistemolojik kitaplar yazmaya başladım. Bu konuda cehaletin devlet tarafından genellikle edebiyatla beslenen anarko-nihilist solcular tarafından pompalandığını tespit ettim. Bu gönüllü “derin devlet” ajanları zır cahil olduklarından karşıma her defasında ancak küfür ederek çıkıyorlar. Etnik milliyetçiler, gönüllü ajan provokatör anarko-nihilistler, masonların bu çabaları sayesinde ajan-provokatörler devrimci safları sıkıştırmak için devekuşu solcu kitleyi kullanıyor. İşte aşağıdaki üç kitabım globalist emperyalist-zionun bu psikolojik savaşı nasıl yönettiğini açıklama çabasının ürünü. Çünkü devrimci örgütler ve mücadeleler ancak profesyonal devrimcilerin yani kadroların varlığı ile zafere ulaşır. Onun için mali-oligarşinin stratejik askeri hedefi bu kadroları imha etmektir. Bunun için ajan provokatörleri kullanır. Ama maalesef köylü ve küçük burjuva kitle Marx’ın kızmakta haklı olduğu bir biçimde hep “polis ajanlarına güvenirken kendi hakiki yoldaşlarına polis ajanı muammelesi yapmıştır”. Günümüzde bu saldırılara maruz kalmamı onun için yadırgamıyorum. Ama bu şerefsizler sürüsü bilsinler ki inatla peşlerini bırakmayacağım. Bugüne kadar pek çok ajanı deşifre ettim ve hareketten temizleme başarısını gösterdim. Özellikle genç deneyimsiz kadroların savunulması yaşamsal önemdedir. Bunun için savaşım biçimimiz devam edecektir. İnatla ve bütün faşist tehditlere karşın gülerek “Tek Yol Kesintisiz Sosyalist Devrim” diyerek “kurtuluşa kadar savaş” şiarının gereğini yerine getireceğiz…

Halid ÖZKUL

About tkmb2247

TURKIYE NIN KURTULUSU ICIN MUCADELE BIRLIGI
Bu yazı Uncategorized içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Yorum bırakın